среда, июля 21, 2010
The Stranger on the Road to Emmaus - 002
2. Sualın qoyulması
Dayanıb yaxşıca düşünsəniz, onda belə bir nəticəyə gələcəksəniz ki, Müqəddəs Kitabda yazılanı başa düşmək üçün sizə verilən həyatın bir neçə saatını sərf etmək olduqca məntiqə uyğundur və bunu etməyə doğrudan da dəyər.
Yüz illər boyunca bu kitab belə adlanan “bestseller” sayılıb. Cüzi savadı olan adam belə Müqəddəs Kitabın ümumi məzmununu anlamalıdır. Müqəddəs Kitabın nüfuzu barədə danışarkən, onun lazımınca yüksək olmadığını təəssüflə qeyd etmək lazımdır. Bu nüfuzun aşağı olmasına səbəb isə kitabın yazısı deyil, lakin özünü bu kitabın pərəstişkarı sayıb, həyatında böyük səhvlər etmiş insanların (çox vaxt da məhşur şəxslərin) nümunəsidir.
Lakin Müqəddəs Kitab dəyişilməyib. Riyakarlar ya da tənqidçilərin dediklərinə baxmayaraq, bu kitabla tanış olub onu anlamağınız olduqca faydalıdır. Bu, sizin həm qəlbinizdə sülhün olması üçün, həm də həyat və ölümə baxışınızda düzgün münasibətin formalaşması üçün xeyirlidir.
“Puzzle” oyunu
Çox vaxt Müqəddəs Kitabı bir növ “puzzle” oyununa bənzətmək olar. Bununla, onun mənasının gizli olduğunu demək istədiyim kimi, xahiş edirəm, başa düşməyin. Sözüm odur ki, Müqəddəs Kitabı dəqiq anlamaq üçün onun bütün parçaları düzgün qaydada bir araya gətirilməlidir. Bunu isə, biz öyrənmənin dörd təməl prinsipini tətbiq etməklə həyata keçirə bilərik.
1. Hekayəni nəql etmə prinsipi
Birinci prinsip, tarixi öyrənərkən ya da hekayə oxuyarkən xüsusi önəm daşıyır. Sadə dillə desək, bu prinsipi belə təsvir etmək olar – başdan başla və ardıcıl olaraq sona qədər davam et. Bu nə qədər sadə və bəlli bir məsələ kimi görünsə də, bir çoxları Müqəddəs Kitabı qırıq-qırıq hissələrlə oxumağa meyl göstərir və vaxt ayırıb onları bir araya gətirməyi düşünmür.
Bu kitabda biz Müqəddəs Kitabın əsas hadisələrinə müraciət edəcək və onları məntiqə uyğun ardıcıllıqda yerləşdirəcəyik – yəni, yuyulmuş paltarların zivədən səliqə ilə sərilməsinə bənzər qaydada. Yalnız əsas hadisələrə müraciət edəcəyik deyə, “zivədə” bəzən boş qalmış yerlər də olacaq. Ümumi mənzərə qarşınızda yaranandan sonra, istəsəniz, həmin boşluqları da, növbəti addım olaraq, doldurmaq olar.
Müqəddəs Kitabda yer almış bütün hekayələr “zivəmizə” sığmasa da, bizim tədqiq edəcəyimiz hadisələr ardı kəsilməyən bir əhvalatı qarşımıza çıxaracaq. Əgər siz oxumağı sevən oxuculardansınızsa, onda bu kitabı oxuyub başa çatdırarkən Müqəddəs Kitab sizə tamamilə aydın olacaq. Ona inanıb inanmamağınız – sizlikdir. İnanacağınıza böyük ümid bəsləyirəm, amma yenə də, seçim sizindir. Mənim vəzifəm isə sizə bu kitabı aydın başa düşməyiniz üçün kömək etməkdir.
Dayanıb yaxşıca düşünsəniz, onda belə bir nəticəyə gələcəksəniz ki, Müqəddəs Kitabda yazılanı başa düşmək üçün sizə verilən həyatın bir neçə saatını sərf etmək olduqca məntiqə uyğundur və bunu etməyə doğrudan da dəyər.
Yüz illər boyunca bu kitab belə adlanan “bestseller” sayılıb. Cüzi savadı olan adam belə Müqəddəs Kitabın ümumi məzmununu anlamalıdır. Müqəddəs Kitabın nüfuzu barədə danışarkən, onun lazımınca yüksək olmadığını təəssüflə qeyd etmək lazımdır. Bu nüfuzun aşağı olmasına səbəb isə kitabın yazısı deyil, lakin özünü bu kitabın pərəstişkarı sayıb, həyatında böyük səhvlər etmiş insanların (çox vaxt da məhşur şəxslərin) nümunəsidir.
Lakin Müqəddəs Kitab dəyişilməyib. Riyakarlar ya da tənqidçilərin dediklərinə baxmayaraq, bu kitabla tanış olub onu anlamağınız olduqca faydalıdır. Bu, sizin həm qəlbinizdə sülhün olması üçün, həm də həyat və ölümə baxışınızda düzgün münasibətin formalaşması üçün xeyirlidir.
“Puzzle” oyunu
Çox vaxt Müqəddəs Kitabı bir növ “puzzle” oyununa bənzətmək olar. Bununla, onun mənasının gizli olduğunu demək istədiyim kimi, xahiş edirəm, başa düşməyin. Sözüm odur ki, Müqəddəs Kitabı dəqiq anlamaq üçün onun bütün parçaları düzgün qaydada bir araya gətirilməlidir. Bunu isə, biz öyrənmənin dörd təməl prinsipini tətbiq etməklə həyata keçirə bilərik.
1. Hekayəni nəql etmə prinsipi
Birinci prinsip, tarixi öyrənərkən ya da hekayə oxuyarkən xüsusi önəm daşıyır. Sadə dillə desək, bu prinsipi belə təsvir etmək olar – başdan başla və ardıcıl olaraq sona qədər davam et. Bu nə qədər sadə və bəlli bir məsələ kimi görünsə də, bir çoxları Müqəddəs Kitabı qırıq-qırıq hissələrlə oxumağa meyl göstərir və vaxt ayırıb onları bir araya gətirməyi düşünmür.
Bu kitabda biz Müqəddəs Kitabın əsas hadisələrinə müraciət edəcək və onları məntiqə uyğun ardıcıllıqda yerləşdirəcəyik – yəni, yuyulmuş paltarların zivədən səliqə ilə sərilməsinə bənzər qaydada. Yalnız əsas hadisələrə müraciət edəcəyik deyə, “zivədə” bəzən boş qalmış yerlər də olacaq. Ümumi mənzərə qarşınızda yaranandan sonra, istəsəniz, həmin boşluqları da, növbəti addım olaraq, doldurmaq olar.
Müqəddəs Kitabda yer almış bütün hekayələr “zivəmizə” sığmasa da, bizim tədqiq edəcəyimiz hadisələr ardı kəsilməyən bir əhvalatı qarşımıza çıxaracaq. Əgər siz oxumağı sevən oxuculardansınızsa, onda bu kitabı oxuyub başa çatdırarkən Müqəddəs Kitab sizə tamamilə aydın olacaq. Ona inanıb inanmamağınız – sizlikdir. İnanacağınıza böyük ümid bəsləyirəm, amma yenə də, seçim sizindir. Mənim vəzifəm isə sizə bu kitabı aydın başa düşməyiniz üçün kömək etməkdir.